En morgon full av kiss och motion

Godmorgon!
Själv har jag varit vaken sen 4, uppe sen 7. Varför? Jo, det ska jag tala om för er. Katterna har hållt väsen, dom jagar varandra, dom fräser och gnäller. Varför dom gnäller vet jag inte, bråkar kanske om min och Linus uppmärksamhet?

Idag har jag redan hunnit med mycket. Det började med att lillkatten kissade i soffan, hon flög in på toan med huvudet före och blev inlåst där medans jag ringde till Linus mamma för råd. Jag tvättade soffan och for sen iväg till city gross för att köpa nå sorts spray som tar bort lukten men dom hade det inte. Vidare till ICA men inte heller dom hade det. Så jag fick snällt cykla hem igen, utan någonting att ta bort lukten med. Men det luktar faktiskt ingenting.

Sen har jag hunnit ringa till min gamla skola och bett om att få mina betyg. 20 kr skulle dom ha för det. Haha, varför? Jag ville ha en kopia på orginalbetygen. Vad är det som kostar 20 kr? Ahja, skit i det. Efter det ringde jag till min gamla arbetsplats och skulle få hemskickat intyg om att jag jobbat där, fick pratat med en supertrevlig kille där tillskillnad från surdamen på skolan.

Phu!
Nu ska jag snart ta mig en tur på cyklen igen och fara hem till farmor och få uppsytt mina två klänningar. Men först ska jag slänga lillkatten på lådan.

På återseénde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback