En solig lördag

Tjohej!
Jag sitter för tillfället och spelar poker. Lite synd egentligen då det faktiskt är fint väder ute. Men vad ska jag göra ute, bara gå? Njä. Det har inte hänt så värst mycket de senaste dagarna, därav den dåliga uppdateringen. Idag är det därimot eurovision song contest och det ska vi se, eller jag iallafall, Linus kommer nog inte se det. Jag satt och lyssnade lite på semifinalen där Perrelli var med och fick då höra Ukrainas bidrag. Jag vågar nästan säga att där har vi vinnaren. Så om Sverige är riktigt smarta så röstar ingen av oss på just Ukraina. Got it?

Nu gick solen i moln, lika så bra så jag slipper ha dåligt samvete. Maha.

Man får inte lov att rösta i eurovision.. från USA va?
Men om man nu mot förmodan får det..
Molin, rösta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback