Helt underbart!

Sitter givetvis och kollar hockey!
Hemskt dålig start men vilken vändning. Och mot Kanada, Kanada är bra, mycket bra. Men Sverige, nya, unga Sverige. Jag gillar läget. Vinner dom idag är det guld redan där. Nu ska jag återgå till tv:n.  



Kanske inte lika underbart.
Vad drömmer Lundqvist om? Han är en av världens bästa målvakter - om inte världens bästa - han ska ta det skottet. Han har varit bra idag, men målen som har gått förbi är tveksamma. Nej, nu är jag butter. I mitt huvud har vi nu förlorat matchen.



Lite bra ändån.
Där är matchen över och visst kan jag erkänna att det var en jävligt bra match, tråkigt slut dock. Men vad mer kan man begära mot ett topplag som Kanada? Sverige var bra men Kanada var snäppet vassare. Hade lite tur med sig, kanske några få felaktiga domarbeslut. Men så är det. En match till väntar, då ställs vi mot Finland. Det kan nog bli intressant, men det ska vi vinna. Åter igen, mycket tråkig slut på en bra match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback