Mitt uppe i TV-tittandet

Nu har dom hunnit genomföra alla låtar på eurovision song contest och nu tar jag en paus. Kan lätt bli föör mycket av det hela kalaset.

Linus tittade nyss in några minuter, han ska hem till sina föräldrar där hans lillebror har fest och lovat att bara ha 10 pers hemma. Han tog med sin Ted som kan vara bra att ha när folk är för fulla och behövs bäras upp till närmaste säng. Dom ska alltså se till så att allt står rätt till där hemma.

Tillbaka till eurovision song contest.

Ukraina
Grekland
Armenien
Turkiet
Georgien
Danmark
Island
Lettland
Och givetvis Sverige!

Där har ni de länder jag hade satt mina pengar på. Svårt att säga vem jag vill ge guld, hade jag fått välja hade det ju varit Sverige just för att jag är svensk. Men jag tror nog mest på Ukraina.

(Lettland med piraterna var faktiskt medryckande, jag påstår inte att den är jätte bra men jag kan tänka mig att folk röstar på den.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback