Sjukt orättvist

Äntligen funkar det att logga in.

Jag har nyss (för ett tag sedan) kollat på hockeyn. Så fruktansvärt orättvist om man frågar mig, men vilken match sen då! Riktigt, riktigt, riktigt bra! Återigen.. Så sjukt orättvist. För dom som inte vet gjorde Ryssland 3-2 med lite drygt 5 sekunder kvar. Det var länge sedan jag sett Sverige spela en sådan match, om jag ens har sett det någon gång. Ahja, nog om det.

Jag sitter förtillfället och målar naglarna i brist på annat. Har hunnit med att spela en turnering också, åkte dock ut innan prispallen, det var inte min dag idag så det får bli en ny omgång imorgon, där jag hoppas på liiite bättre kort och liiite mer tålamod från min sida. Jag var/är nog för trött för att spela egentligen.

Nu ska jag slänga lillkatten på lådan, röka, dricka upp colan för att sedan slänga mig i sängen och glo på poker tills jag somnar. Kanske lär jag mig några nya knep, vi får se. Imorgon ska jag sola igen, om vädret tillåter, det är dax för baksidan, den har inte fått någon sol alls, haha. Men det är ju så tråkigt, man ser det inte själv och man vill ju bli brun i nyllet. Jaja, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback