Skogsmulle

God eftermiddag!
Här sitter jag ute i skogen och väntar på mat. Jag ska nämligen passa min lillasyster hela helgen, men idag är farmor och farfar här och planterar blommor och lagar mat till oss. Det är väl inte helt fel. Imorgon och på söndag får jag dock klara av det på egen hand, det får bli så enkelt som färdiglagad lasagne och pytt i panna. Det ska jag nog klara av. Det har varit riktigt fint väder hela veckan men just denna helgen - när jag har chans att sola hela dagarna långa - ska det minsan bli sämre. Inte dåligt men sämre. Jag hoppas iallafall på att det ska gå att sola ändån, kanske till och med ett dopp i poolen.

Ikväll vankas det förmodligen en massa spel med Hanna, efter att hon lagt sig blir det förmodligen lite poker för min del. Jag är rätt sugen på det redan nu.

Imorgon vet jag inte om Linus kommer ut en stund, vi får se. Om jag känner min kära pojkvän rätt så blir det nog ingenting med den saken. Men ibland lyckas han förvåna mig.

Nu är det mat på gång.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback