Det börjar hända saker

Hallå mitt i natten.
Jag har nyss vunnit lite pengar, så jag är glad.
Det har förövrigt blivit riktig sommar här nu, mycket skönt!
Linus skulle ut och arbeta i kolonin idag och eftersom det var så fint väder tog jag med mig hunden och gick ner dit. Det var varmt, men skönt. Hunden var heltrött och flåsade nästan ihjäl sig när vi var framme, men hon gillade det nog hon också, hon dregglade som tusan iallafall.

Imorgon, Lördag har jag tydligen lyckats planera in alldeles för mycket. Så går det när man inte håller reda på saker och ting. Jag ska nämligen hinna med följande:

Måla i kolonin
Åka båge med pappa till Åhus
Hem och vattna hos farmor och farfar
18-års fest hos Amanda
20-års fest hos Emelie

systemet
köpa present

Hur jag ska hinna vet jag inte, jag får nog hoppa över några saker.
Här kommer lite bilder också bara för det.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback