2 veckor senare

Hallå i vintertid!

Jag sitter här och huttrar i min morgonrock fortfarande, det är ju söndag!
Av någon anledning känns livet mycket lättare och gladare bara över en natt. Jag undrade då varför och kom just på att jag ju faktiskt städade igår. Här är så tjusigt så tjusigt. Tänk vad mycket det gör med ordning och reda omkring sig.

Igår var jag och Linus iväg på IKEA, ICA och ÖB i jakt på julpynt! Lite tidigt kanske, men det är väl lika bra att ha allt hemma och slippa all trängsel och alla köer när alla andra ska ut och handla julpynt. Så nu står granen, stakarna och stjärnan bara och väntar på att bli ompysslade. Jag längtar nog mest av alla tills det är dax att pynta. När börjar man med det föresten? Vissa säger den 1:a dec. andra säger på första advent. Det skilljer iofs bara 1 dag. Jag kommer iallafall köra på första advent!

Lite jobb då!
Det har gått rätt segt med det faktiskt. Fastnat i samtal, fastnat i räknande och tappat motivationen. Chefen visste givetvis om detta och placerade om mig och några andra till något helt nytt. Vi ska numera syssla med fondtjänster. Imorgon är det utbildning och efter det ska vi köra på. Jag ser faktiskt fram imot detta, det låter som bra saker och jag behövde verkligen en förändring.
(redan efter 1 månad, haha, hur ska detta sluta?)


Jag har ju lovat att visa bilder på hur vår lägenhet ser ut nu efter allt ansträngande.
Kanske ska ta lite bilder nu då det är rent och fint? Allt är dock inte klart än. Vi får se..
Nu ska jag faktiskt spela lite sims och fundera på vad jag vill äta idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback