konsten att tvätta

Efter upprepade klagomål angående min urusla uppdatering här har jag bestämt mig för att lägga ner bloggen! Jag känner att jag behöver en paus från allt detta hysteri. Jag är faktiskt inte skyldig er någonting, detta gör jag bara för min egen skull, att jag tjänar 50.000:-/mån är helt och hållet pågrund av mig själv, ni 30.000 pers om dagen som läser min blogg har jag bara på köpet.

Nej, inget Blondinbella eller StinaLee uttalande här inte. Jag är helt enkelt bara usel på uppdateringar. Jag är en tråkig människa med tråkig vardag och ingenting utöver det vanliga. Jag jobbar, städar och tvättar mina skitiga kläder jag har haft i flera år. Jag hade velat tjäna 50.000:-/mån om jag så hade tvingats till 10 inlägg i timmen. Nej, visa lite uppskattning flickor, det är trots allt inte så jobbigt att skriva på ett tangentbord.


Nog om det.
Idag har jag..            tvättat!
Det såg ni inte komma va? Haha.
Nej, usch. Jag har som vanligt ingenting av intresse att skriva.
Jag går och lägger mig istället, inom en snar framtid ska jag lägga upp min önskelista!
Jävlar vad spännande det kommer bli, undra vad stor-tjejerna kommer önska sig. Dom har ju råd med allt själv.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: jessica

Ja, vi ska fixa nix. Men saken är den att jag hade tre saker på gång samtidigt som hon ringde och jag hörde knappt vad hon sa. så jag ska be dom skicka hem den där inspelningen dom har. Jo jag får väll skylla mig själv att jag inte ringde fler gånger. men har såååå mycke att tänka på nu med en 2 åring i trots ett litet barn som behöver uppmärksamhet han också. och jag glömmer bort bokstavligt talat ALLT. BVC tider, dagis tider, allt. Men finns ju inget att göra åt det. Vi har fixat det på annat sätt.

2008-11-21 @ 02:59:44
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: Mammsen

Hej min älskade dotter.... va e detta me pengar o andra som vill läsa eller va e de, fattar inget, fill me in---

2008-11-21 @ 21:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback