Borta bra men hemma bäst?

Nu är vi hemma igen, efter många om och men.
Jag hade nämligen världens nojja, jag var fullt övertygad om att vi skulle störta och dö. Om jag någon gång fick det ur hjärnan berodde det på att mådde jag illa och höll på att kräkas. Dessutom börjar det ösregna, åska och blixtra 5 timmar innan flyget ska lyfta. Det var dom mäktigaste blixtarna någonsin, strömmen gick och där var sjöar över gatorna. Men på något vis hamnade jag på flyget i säte 29F, illamående och med humöret långt under marken bytade jag till det yttersta sätet om jag nu skulle behöva springa på toan. Timmarna gick och jag klarade mig. 10 timmar senare låg jag i soffan med mina katter och sov gott.

Idag har jag jobbat, mer har jag inte att säga.
Jag skriver bara för Malins skull, så varsågod Malin!



1        2        3

4        5        6

7        8        9

10        11        12

13        14        15

16        17        18

19        20        21

22        23        24


1 -  Lilliz i Köpenhamn
2 -  Snygga rummet
3 -  Dållit med pengar
4 -  Kortlekar ser tydligen ut på det viset i Afrika
5 -  5-meters djup grop blev snabbt ett bebott "hus"
6 -  Lilliz i bergsöknen
7 -  Lilliz med kamel
8 -  Jag på min kamen
9 -  Öken med all skugga vi fick
10 -  Bara massa Sahara
11 -  Min söta kamel igen
12 - Jag med min snygga utstyrsel i den 45 gradiga (i skuggan) öknen
13 -  Bergsöknen
14 -  Bergsöknen
15 -  Mata, mata kamelbebis
16 -  Åka in till stan med sin åsna för en shoppingtur?
17 -  Inne i en grotta där Star Wars tydligen spelades in
18 -  Grottan
19 -  Ego med den snyggaste frillan på hela veckan
20 -  Biljard, Selle-vinst med 16-6
21 -  Förmodligen riktigt glad över det
22 -  Snygga bäddningen inne i snygga rummet
23 -  Ansiktsmask för skönhetens skull
24 -  Jag och mitt fula jag i muslimsk utstyrsel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback