God morgon

Och vilken god morgon det är!

Första dagen på jobbet, sista dagen på jobbet innan Tunisien. Fantastiskt!

Linus lillebror och hans flickvän ska bo här med katterna när vi är borta, så igår städade vi. Städade, städade och städade. Till och med Linus garderob blev rensad. Dock såg jag nyss att jag glömde damma av skrivbordet, där ligger ett tjockt täcke av damm och ser lite äckligt ut.

Jag var precis nere en runda och hälsade på cyklen. Nej, så illa är det faktiskt inte. Men jag vaknade och trodde att jag hade försovit mig samtidigt som jag stress-duschade, stress-åt, stress-sminkade och stressade iväg ner till cyklen där jag sen märker att jag inte alls hade försovit mig, det är en hel timme kvar tills jag ska iväg!

Hur kommer det sig att jag alltid ser fel på klockan?
Jag kollar nog mest på minutvisaren och tar sen förgivet var timvisaren befinner sig. Ahja, det var på rätt håll denna gången iallafall.


Mina damer och herrar
Imorgon är det Tunisien som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback