Hoppsan

För ett tag sedan skulle jag vara duktig och diska. Jag tänkte skölja av det mesta med varmt vatten innan, så jag la ner disken i diskhon som har ett sådant stort hål ni vet. Sedan satt jag på vattnet och gick in på toa, sopade upp lite kattsand och gjorde rent i kattlådan. När jag sen kommer ut är där vatten över hela golvet. Då hade något förmodligen täppt till det där hålet där vattnet rinner ner.

Efter 7 handukar och 2 rullar hushållspapper är här nu torrt igen, men katten gör tassavtryck överallt, hon gillade nämligen att leka i vattnet.

Nåja, nu spelar jag poker i hopp om att få ihop lite pengar till resan. Det går dock jävligt dåligt, det har det gjort nu ett bra tag och jag börjar bli lite less. Jag vill dessutom köpa ett nintendo 8-bit så jag kan spela super mario.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Så trevligt att ni ska åka till Tunisien. Hoppas ni får det riktigt mysigt men glöm inte att diska innan ni åker.

Kram mormor

2008-09-07 @ 15:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback