Hur svårt kan det egentligen vara?

Jag sitter här och smygkikar på min mage, som börjar bli lite väl otränad. Jag ska snart till Tunisien och gå omkring i bikini dagarna i ända.. med den magen? Det är ju nästan pinsamt! Det värsta av allt är att det inte har kommit över en natt, jag har haft all tid i världen att kunna göra mig av med den och fått tillbaka den där vältrimmade magen man hade i 9:an. Varför ska det vara så sjukt jobbigt att träna? Det är iofs inte själva träningen i sig som är jobbig, den är skönt! Men att ta sig dit, det är det man inte orkar. Man är för lat helt enkelt. Nu får jag istället sitta där på stranden med granskande ögon på de andra som har haft orken att ta sig till träningen och på så vis har den där snygga kroppen alla vill ha.
Fan va ytlig jag blev nu.

Nog om det, nu ska jag lyda min kära mormor och sätta igång med disken.
För att slå två flugor i en smäll ska jag städa under tiden det ligger i varmvatten.
(först ska jag se om dom har en gammal diskmaskin på blocket)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback