Jag är nöjd med mig själv!

Igår mer eller mindre tvingade jag mig själv iväg till Kävlinge för 1½ timme innebandy! Det var nervöst till en början men såfort jag fick på mig kläderna och hjälmen var det som om jag aldrig slutat. Visst hade jag världens sämsta kondition och visst var jag stel som en pinne. Vad det kändes som iallafall. Men det gick bra och jag trivdes som fisken i vattnet. Det tog inte lång tid förrän jag "tävlade" med den andre målvakten (jag vann). Tränaren verkade nöjd och gav mig komplimang efter komplimang samtidigt som vissa spelare snabbt lärde sig att säga "bra Sandra". Ja, det var skit kul, dit ska jag igen.

Vidare till idag. Ni ser väl att jag är uppe tidigt? Det skulle nämligen ha varit min första dag på nya jobbet idag. Jag cyklade iväg till tågstationen och tryckte min biljett som förövrigt är svindyr. Precis efter ringer chefen och ber så hemskt mycket om ursäkt, det gick nämligen inte att ha utbildningen idag. Jaha, 75 kr i sjön tänkte jag och försökte låta så trevlig jag bara kunde. Men jag gick in på ICA och fick tillbaka mina 75 kr, som tur var. Utbildningen bli på måndag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback