Årets första

Efter att ha haft vattenkrig i sängen med Linus igår somnade jag gott och vaknade vid 10:30 då ringde jag till min bror som inte ville svara i telefon. Jag tror att han vet vad jag vill och därför vägrar att svara. Men tji fick han då jag istället ringer till min andra bror och ber honom gå in och slita jag upp den förstnämnda brorer från sängen så att jag kunde få prata med honom. Jag tvingade med honom hem till farmor och farfar där vi skulle sola. Det var förvånande varmt, och fruktansvärt skönt. Snart är sommaren här!


                  
Bikini från ginatricot                             Tjockmage från Coca Cola


Säg ingenting till Linus, men visst ser det ut som att det är en bebis där inne?
Ja, när man inte får ha en riktig bebis kan man iallafall låtsas genom att blåsa upp magen.
Prova så får ni se, det kan göra rätt ont.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Aaw va gulligt, fick lite "mormorskänslor" nu ;) Men mycket snygg bikini i alla fall.

2009-04-26 @ 11:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback