Snälla, förlåt mig

Nu var det länge sedan igen, jag är medveten om detta.
Om sanningen ska fram så har jag ingen fritid kvar, ja så är det. Jag stiger upp 05:45 och kommer hem 17:50 och eftersom jag är helt utmattad efter jobbet lägger jag mig på soffan för att se mina vanliga meningslösa serier, efter dessa är jag som fastklistrad i soffan, jag skulle nog kunna kissa på mig innan jag ens har en tanke på att resa mig upp. Den gången jag faktiskt reser mig upp är då jag går in i sovrummet klockan 22:00 för att somna ca. 22:05 av total utmattning. Därför mina kära läsare, hinner jag inte skriva om mina meningslösa dagar. Jag har inget liv, jag jobbar, jag är tråkig.

Men nu är det helg och då kan ni förvänta er en hel radda med inlägg, vänta bara!




OBS
Ta detta med en nypa salt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback