Cantaloupe


Tack för hjälpen, Malin


Nu är jag dock lite förvirrad, den melonen jag fick tag i vart alldeles hård och inte alls lika god som den jag fick dagen efter bröllopet. Detta fick mig att nu tycka om honungsmelon mer och jag är nu fruktansvärk sugen på just honungsmelon. Jag väljer att se detta som ett sunt godis, för visst är det bättre att sukta efter melon än chips. Idag när jag var påväg till jobbet var det kallt ute, runt 10 grader. Jag kom då att tänka på vintern, hur kallt det är och hur jag då inte ska cykla till tågstationen varje morgon, nej då ska jag ta bussen dit och när jag kommer fram till jobbet ska jag göra mig en varm kopp oboy.
Det, mina damer och herrar, det längtar jag efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback