Den nakna bartendern

Hur kan jag vara så trött? Jag är mer trött på semestern än vad jag är då jag jobbar halvt ihjäl mig. Jag skämtar inte när jag säger att jag, utan problem hade kunnat sova i ett dygn. Tröttare blir jag när jag vet att jag snart bara har en veckas semester kvar, att det är bröllop på lördag och jag har inga kläder att ha på mig. Varför får man inte lov att gå naken? Det hade garanterat blivit en succé, stå och blanda drinkar naken, ja kön hade varit lång må jag tala om! Linus kom hem med en 4000kronors kosym idag, min tanke var att vi skulle matcha varandra som det par vi faktiskt är. Men nu kan jag lika bra dra på mig en svart sopsäck, för den budgeten har minsan inte en kundtjänstmedarbetare.

Nu ska jag dämpa mina beskymmer med lite vinpimplande hos min vän, Charlotte.
Good day!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aja såå dyr var den ju inte! Får mig att framstå som en rikemansunge!

2009-08-06 @ 05:26:01
Postat av: Petra

Jag ska oxå på bröllop och jag behöver få tag på ett par snygga skor, men de finns ju bara svarta eller med sylklackar...Killar har de himla enkelt när de gäller att klä upp sig... ORÄTTVIST!!!

2009-08-06 @ 19:50:53
URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback