Jag är snart helt klar!

0-2f5aadb90ab1e47361840a74a0b8c220.png


En heldag på väla ger både arbete och onda fötter. Här sitter min kära farmor och syr in min alldeles nya klänning som var lite stor upptill. Det är dessutom min alldeles underbara mormor (med hjälp av min gudfar, Rune) som sponsrat hela bröllopsutstyrslen. Ja, jag tackar så hjärtligt, både för kläderna och finjusteringarna. Att vi sedan gick igenom varenda affär ett tretal gånger innan vi hade hittat allting, det är en helt annan historia.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det va ju skönt att du äntligen hittat något att ha på dig på bröllopet, hade dock vatt kul o se hur de ser ut färdigt på dig ;)

Puss kram / Mamma

2009-08-07 @ 23:05:29
Postat av: Pappa

Tur att du har snälla far och morföräldrar..

Pappa....

2009-08-08 @ 00:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback