Jävla skor!

Gott folk!
Nu är vi hemma i säkerhet, dagen och kvällen, ja till och med natten har varit lyckad. God mat, trevligt folk och en bra bartender. Vad mer kan man begära? Mina fötter därimot, de har sett finare dagar. JAg har så fruktansvärt ont i fötterna och jag har inte ens haft högklackat på mig, nej den där remmen om anklen är boven i dramat. Men snyggt var det tydligen, för jisses vad komplimanger jag fått idag. Nu ska jag dra med mig gubben in i sovrummet, för jag är otroligt trött och har en dunkande huvudvärk. Ni får ursäka eventuella stavfel och missar bland orden, jag orkar inte rätta till det.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Becka

Kul för dej att ha en vecka till... :p

Njut medans du kan!

2009-08-09 @ 19:10:17
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback