Min konstnärliga sida

Jag har ju redan avslöjat mitt förhållande till The sims. Det går dock i vågor, när jag känner för att spela, ja då spelar jag dygnet runt, men därefter kan jag ha en paus på 6 månader innan jag spelar nästa gång. Nu har jag dock haft en Sims-period, men eftersom jag ganska lätt tröttnar på de simmar jag spelar med, när de har gjort allt jag vill göra med dom så får jag ständigt komma på nya ideér. Den senaste var att bygga min och Linus lägenhet och givetvis göra oss båda också. För er som vet hur det ser ut hemma hos oss, vet också att jag har lyckats! Ni andra behöver helt enkelt inte komma hit.

   
Jag har till och med fått med dammen

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja de blev ju riktigt bra. Nu får du ge dig på ert nya hem hur det ska vara hehe....

puss kram mamma.

2009-08-15 @ 21:30:11
URL: http://jeanettejeppsson.blogg.se/
Postat av: Becka

jag ser inget kök...men jag har iofs nästan förstått att det inte är det viktigaste rummet i ert hem...;)

2009-08-16 @ 20:03:25
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback