Nyfunnen kärlek

Eftersom jag endast hade två bilder i min kamera får ni helt enkelt vänta med bilder på klänningen tills jag hittar någon. Ber om ursäkt för detta, för er som gärna ville se. Därimot var vi ute hos brudparet idag, där bjöds det på mat sedan igår och det jag missat var frukterna. Melon är ju rätt gott, men idag fick jag tag på den godaste melon jag någonsin ätit, den hade grön/gult skal och var orange innuti. Vad är detta för någon melon? Jag försökte handla hem rätt idag, men jag fick med mig en honungsmelon som jag nu smaskar på. Den är god den med, men jag vill ha den andra!


Kommentarer
Postat av: malin

det är en cantaloupe som du har ätit men jag vet inte vad de heter på svenska.

2009-08-10 @ 14:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback