Stackars mig

Det var ta mig tusan det jobbigaste jag varit med om på väldigt.. väldigt längre. Vi cyklade till träningen (Linus säger ca 7km) tränade i 1½ timme och cyklade sen tillbaka samma sträcka. Behöver jag säga att jag är trött och att jag förmodligen kommer ha träningsvärk imorgon. Det gick iallafall rätt bra idag, och jag överväger nu att fortsätta. Eller jag ska helt enkelt fortsätta. Nästa gång blir på torsdag och då ska jag absolut inte cykla dit!

Nu ska jag duscha och därefter sova, jag början 7 imorgon.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul att du tagit upp träningen igen. Säg till när det är hemmamatch, då kommer jag att sitta på 1:a parkett och skrika mig hes haha...

Kramar Mor.

2009-08-19 @ 08:28:13
URL: http://jeanettejeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback