Det är fullt upp

Tjena moss!

Det är lördag idag, även om det känns som tisdag.
Vi ska iväg på barndop om 1½ timme och jag sitter här i min gosiga morgonrock, sippar på min cola och rökar min cigarett, katterna bråkar och det dunkar i mitt huvud. Men vad gör man? Jo, man tar ett par tabletter, en stor klunk cola, fimpar cigaretten och skriker åt katterna.

Ikväll hoppas jag på att åka in till Lund och hem till Becka för en trevlig kväll.
Jag tror jag måste skicka iväg ett sms till Poshan och höra hur det är bestämt.

Nu ska jag ta på mig några lasar och fixa till håret i något som kan kallas för frisyr.

Trevlig kväll, mina damer och herrar!

Kommentarer
Postat av: Becka

Hej Sandra! Frisk nu? Hoppas det för vi vill ju ha med dej ikväll! :)

Vi har sagt halv åtta-åtta hos mej. Ta med vad du vill dricka så bjuder jag på snacks. Emelie har mitt nummer så du kan få det genom henne. Den mailadressen jag har på bloggen är inte min msn adress. Du kan få msn adressen här istället!



Ser fram emot kvällen...dock är jag lite bakis idag... :p Men det går nog snart över för ikväll är det paaarty igen! :)

kram!

2009-02-28 @ 11:33:43
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback