Peace out!

När en ung kille ska stiga av tåget råkar han trampa mig på foten, givetvis reagerar jag med att rycka undan min fot. Dock är han rätt tung och tycks lägga all sin vikt på just det högra benet, med min fot underst. Han drar hastigt ut sina hörlurar från öronen, ser på mig och småler. Först tycker jag bara att han ser skadeglad ut och jag ger tillbaka ett påklistrat leénde. När dörrarna öppnas och kön börjar röra på sig vänder han sig plötsligt om och skriker "peace out maaan" och håller upp sina två fingrar. Jag kan inte annar än skratta inombords, för han får ju inte se att jag skrattar, nej jag fick ont och jag är arg på honom.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Aawwweee snygg-frissan :)))

2009-02-20 @ 00:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback