Se vad jag kan!

Vår spis brukar faktiskt vara igång några gånger om vecka, då är det dock Linus som brukar styra sparkarna. Ikväll låg han dock halvdöd i sängen och jag var hungrig, dessutom behöver jag mat till jobbet imorgon. Så jag fick sätta igång med maten, och inte blev det spagetti och köttfärssås eller tacos inte, nej jag tog två steg längre och gjorde cilli con carne med ris. Jag brände inte ett endaste riskorn och köttfärsen klarade sig den med.




Okej, jag fuskade med lite pulver.


Men se så fint det blev.
Där är till och med sallad!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jätteduktigt. Nu vet jag förresten var jag hade sett saltströare och pepparkvarn. Det var på Överskottslagret och de kostar endast 45:-.

GRATTIS på namnsdagen på tisdag.

Kram mormor

2009-02-16 @ 19:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback