Det möglar på min nagel!

Nu har jag försökt ringa i två dagar utan resultat. Antingen är dom jävligt upptagna eller så ser dom att det är jag och vägrar svara.

Jo, jag försöker nämligen ringa dit där dom fixar mina naglar. Jag var där för 3 veckor sedan och ska dit igen den 31.a, men gelen på samtliga naglar har lossnat i kanterna, dom är ojämna och faktiskt riktigt fula. Sådär fula att man skäms för att visa sina händer. Det har nu dessutom börjar mögla under gelen på en utav naglarna, och det kan väl inte vara sådär himla bra?

Nej, jag vill helt enkelt bara fråga hur jag ska göra med mögel-naglen samt höra om jag kan få komma in innan den 31.a och få dom fixade på nytt.

Så, svara!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hej, jag läste precis ditt inlägg om din manikyr som du inte verkar speciellt nöjd med. Jag jobbar på ett pragram för Sveriges Radio där jag kommer att ta upp vad man som konsument har rätt till om man inte är nöjd med en skönhetsbehandling. Jag håller just nu på att leta upp personer som skulle kunna tänka sig vara med och som är missnöjda med någon behandling. Skulle du vara intresserad av att ställa upp? Du kan kontakta mig på [email protected]

2009-08-11 @ 09:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback