Förbannade skånetrafiken

Varför är tågen/bussarna alltid försenade?
Det kvittar vad det är för väder, om det så är strålande sol och 30 grader varmt - försenat!
Jag är trött på det, jag har väntat på tågen i 20-30 minuter nu flera dagar i sträck.
Och inte tala om bussar som inte dyker upp när dom ska.
Se till att anställa fler folk, skaffa fler tåg eller gör vad som helst.
Bara jag slipper stå och frysa arslet av mig och komma försent till jobbet.

Nog om det.
För några dagar sedan vart jag iväg och fick fixat mina naglar, samtidigt fick jag skadat alla mina nagelband. Tack för den. Efter 2 dagar började gelen lossna i kanterna, man ser det bara om man heter Sandra och kollar riktigt noga - men man ser det! Wellwell, så kan det gå, det är fint i övrigt iallafall. Så tack för presentkortet morfar och Bitte!

Idag var jag iväg på jobb i vanlig ordning, dock inte som säljare. Idag var min första dag nere på kundtjänsten. Vi hade bara genomgång i drygt en timme, sen fick vi snällt gå upp och sälja vidare fram till lunch och därefter fick vi gå hem. Imorgon kommer arbetsgivarna ner och ska ha genomgång av produkter m.m, och det ska vi lyssna på i 4 timmar, sen slutar vi.
Och detsamma gäller fredag, lite lagom skönt sådär!

Kommentarer
Postat av: Lotta

du vet tt du kan lämna in och få frikort under en dag o tåget/bussen är mer än 20 min försenad, man kan hämta sånnavykort lite över alltpå stationer, min pappa brukar göra de. har typ 8 kort nu :) korten gäller under en hel dag var som helst i hela skåne

2009-01-09 @ 20:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback