Jag har inga händer!

Nu har jag varit otroligt duktig. Jag har städat och skrubbat och skrubbat lite till. Jag tror bara jag har haft en sånhär grundlig städning en gång tidigare (förutom när vi först flyttade in) och då har vi bott här i snart 1 år. Jag har nyss blivit klar med köket, så nu är det bara 3 rum kvar. Mina händer känns inte som mina händer längre, det känns nästan som två disktrasor. Sen ska det damsugas och moppas också, och inte tala om skura toaletten.

Efter all städning ska jag fixa lite mat till imorgon, men jag vet inte om jag har tillräckligt, vi blir ju rätt många trots allt. Kanske får jag fara och handla mer.


Nej, nu ska jag fortsätta min städning med  Nomy - You better die young i bakrunden på (nästan) högsta volym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback