Jag vill inte vara tjock!

Godmorgon!
Ja, för min del är det faktiskt godmorgon. Jag vaknade nämligen för bara en halvtimme sedan. Jag förstår inte hur det kan hända. Jag gick och la mig tidigt igår, sen var jag uppe runt 09:00 tiden och besökte toaletten för att sen komma fram till att jag kan gå in och halvsova en halvtimme till. Sen vaknar jag 14:45 och det enda jag kan få ur mig när jag kollar på klockan är "herre jisses"

Igår var vi iväg på Siba och köpte mig en ny skärm till min kära dator. Jag är dock lite besviken, för allt jag har uppe blir helt utdraget. Ja, det är visserligen en wide screen men hallå? Bilder som bara visas på en liten del av skärmen ska väl inte bli utdragna, dom ska väl anpassa sig? Jag menar, man ser ju fruktansvärt tjock ut! Nåja, pappa tyckte det lät märkligt han med, så han kommer och kollar på den någon dag. Det kanske bara är någon inställning eller något.

Vi var dessutom inne och handlade (massvis) med mat på Willy's igår. Och jag kan ärligt säga att vi aldrig har köpt så mycket som vi gjorde igår. Samtidigt som Linus gick omkring och hämtade ännu mer saker gick jag omkring och funderade på hur mycket pengar jag kommer bli av med på detta stället. Väl framme i kassan gissade vi vad det kom till att bli, min gissning var 2200:- och Linus gissade på 1800:-. Både han och jag hade rätt mycket fel då det bara blev lite drygt 1100:-. Jag kan än idag inte förstå detta, kanske ljuger dom inte på reklamen ändån, dom har kanske världens billigaste matkasse?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback