Det kan gå illa

Nu är vi hemma från Ven, där vi har varit sedan i onsdags med Linus familj, vänner och någon del av släkten. Det var trevligt och framförallt högljutt med 6 ungar, alla under 9 år. Påminn mig om att jag inte ska ha fler än 2 barn.

Igår var vi på möhippa för Linus syster som gifter sig den 8 augusti, det var givetvis också trevligt. Men återigen får ni påminna mig om att jag aldrig ska gifta mig.

Jag är minst sagt trött och sliten, hes i halsen och godissugen. Jag skickade iväg Linus men en inköpslista på följande: Choklad, chips, cola och en flottig panpizza.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Då fär du vila upp dig till onsdag

2009-07-26 @ 18:58:43
Postat av: Anonym

vi åker till liseberg på onsdag

2009-07-26 @ 19:25:18
Postat av: hanna

vi åker på onsdag

2009-07-26 @ 19:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback