Det var bäst att stiga upp

Jag vaknade av mig själv för ett par minuter sedan, jag hade ställt klockan på 07:30 eftersom vi ska åka till liseberg vid  9 tiden. Anledningen till att jag vaknade vet jag inte, kanske en kombination av drömmen jag hade samt att jag var otroligt kissenödig. Jag drömde om att vi sulle åka just till liseberg, samma personer som vi ska åka idag. Dock försov jag mig rätt rejält. Jag hade gått upp precis samma tid som jag vaknade idag, satt mig vid datorn med mobilen redo för att pappa skulle ringa. Mobilen dog och jag gick in för att sova. Givetvis kunde min pappa inte ringa och väcka mig, inte heller alarmet. Detta resulterade i att jag klockan 4 på eftermiddagen vaknar och inser vad som hänt, jag ringer snabbt till min pappa för att tala om vad som hänt, jag slänger ihop en lögn om att jag visst var nere, klar för avfärd men den gick inte hem. Han var arg, väldigt arg. Han avslutade samtalet med "hör aldrig av dig mer och kom aldrig hit igen"

Då gick jag upp från sängen, kollade batteriet på mobilen och satte mig i soffan för att invänta avfärd. Ja, det kändes bäst att gå upp med detsamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback