Det var dåligt!



Det är inte många som vet att jag är ett sims-freak, men det är jag. Nu skäms jag lite för det, men vad gör det. Alla har vi väl något vi skäms över. Igår vågade jag dock spela sims hela kvällen och halva natten även om Linus hade sina två kompisar här, och dom sa faktiskt ingenting illa om det. Kanske gjorde dom det i smyg, men det tar jag inte skada av.

När jag var hemma hos min pappa provade jag att spela Sims 3. Jag har haft alla andra, och jag menar alla. Men så dåligt som Sims 3, ja vi får gå ända tillbaka till Sims 1, det första av alla de första. Ja, till och med super mario på nintendo 8-bit är bättre än Sims 3. Behöver ja säga att jag blev så sjukt besviken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback