Liseberg -09

Well, vi kom fram till slut. Till vår besvikelse var halva sveriges befolkning på plats tillsammans med norskar och danskar, ja till och med ett par tyskar. Det känders som att hela världen samlades på liseberg just igår. Vi fick köa ett par timmar, ja vi kan väl säga att vi köade 9 av 11 timmar. De andra två timmarna bestod av 6 korta turer karuseller, matintag och spelande på godishjulen. Vi hade alla ont i våra fötter och vi var lika besvikna alla fyra. MEN, vi vann iallafall mycket godis, jag gjorde iallafall och det är det som räknas!

Här får ni dagen i bilder istället


   
   
   
   
   
   
   

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hm vad jag vet så var det inte du som vann geishat utan Marcus och jag sponsrade av dig HaHa / pappa

2009-07-31 @ 01:47:28
Postat av: Sandra

Nähä, det var helt och håller min förtjänst!

2009-07-31 @ 16:43:54
URL: http://setle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback