Väx upp, för fan

Ja, jag svor, fy på mig.
Men en sak jag inte klarar av att acceptera eller se förbi är unga par, som förmodligen precis blivit tillsammans, uttrycka sin något udda kärlek för varandra. Dessa namn dom har när dom blir medlemmar på olika sidor på internet, jag menar "jagelskardigmy" såg jag en som hette. JASÅ? Det går inte ens att stava riktigt, dessutom är det inte alls coolt då polarna ska bli vän med "jagelskardigmy". Nej, människa kommer få en stämpel för livet, det ska jag personligen se till. Skärpning får det bli, detta går överstyr! Ska du heta "jagelskardigmy" så ska du ta mig fan kallas för det på riktigt! Ja, jag hade dödat min bror om han hade hållt på sådär på det viset, det är inte okej.

Jag är lite bitter nu känner jag.
God afton!

Kommentarer
Postat av: Mammimackmick

Snälla sisterloveyou din älskadebrormacki inte dådapomaj..de var bra du tog inte katburen när det började rega och öska. mammiälskapodaj osse ..mickesäger hajpodaj tjajen..lolit detta med sammasatta ord ellahyr.



blixt häslningar mammimackmick

2009-07-07 @ 23:33:57
Postat av: Sandra

Haha, har ni slagit huvudet eller?

2009-07-08 @ 01:15:01
URL: http://setle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback