Idag är en jävligt dålig dag!

Det är måndag, jag har urinvägsinfektion och jag är lite halvt irriterad hela tiden. Jag har någon jävla blåsa på min tunga som sitter så pass långt bak att jag klöks då jag sväljer. På tåget satt en kvinna med svarta solglasögon och lästa sin tidning, jag glodde på henne och talade i smyg om för henne hur ful hon var, att hennes solglasögon var fula och att det faktiskt inte ens var sol ute. På bussen påväg ut till jobbet åker ett gäng mindre begåvade människor, dessa är bara jobbiga och skriker när de pratar, dessutom är det med den grövsta skånska som går att finna.

Vaknat på fel sida?
Nej, jag skyller på hormoner. För det är inte mig det är fel på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hemskt vad rälig du är i mun kvinna!!!!

2009-06-08 @ 17:35:35
Postat av: Petra

Du va inte så positiv i detta inlägg unga dam...

2009-06-08 @ 21:26:43
URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback