Lite rättvisa på ingång

People, listen up!
Föregående inlägg var överdrivet och inte helt sant. Linus gillar USA och vill gärna besöka landet, mer än så är det inte. Jag stöttar honom mer än gärna i alla de drömmar han har och jag tror nog att jag är välkommen att följa med om jag ville, på vilka äventyr han nu än väljer att ta. Vi blev tillsammans unga och innan man hunnit uppleva allt man gärna vill uppleva, därför får vi ha gemensamma äventyr istället, om inte så har jag mig själv att skylla.

Så, här han ni sanningen.
Han är bra, min man.


Kommentarer
Postat av: Petra

37% ond...ja va ska man säga. De testet kan ju inte ha fel när jag bara fick 17...haha

2009-06-16 @ 23:07:13
URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback