Tro det eller ej

Har just lagt ner kniv och gaffel, ja jag har faktiskt ätit, Petra! Det är visseligen den första riktiga måltiden på en veckas tid men det var gott iallafall. Jag har dessutom stått för lagandet alldeles själv. För tillfället sitter jag och kollar på en spindel som vi har fångat i ett glas med saft i, den sprattlar och försöker förgäves komma upp därifrån. Jag riktigt njuter av att se den lida, jag häller salt på den imellanåt och då blir den heltokig. Dessutom klipper jag av delar av benen på den när jag vill vara riktigt dum. Ja, jag gillar att plåga spindlar, främst för att dom är så förbaskat äckliga med sina tjugo ben och feta kroppar. Nu när den bara har två ben kvar ska katten få lov att leka med den tills den dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback