Vänner och ovänner, jag lever. J

0b6422ccc0c64d597efcaeea0386936e.png

Vänner och ovänner, jag lever. Jag står här och väntar på bussen som ska ta mig till jobbet, tåget var givetvis försenat igen och det betyder att jag missar första bussen. Vad gör det? Jag kan stå här ett tag till, jag har inget bättre för mig och jag är för trött för att jobba. Ja, jag har endast sovit si sådär 3 timmar de senaste 2 dygnen, jag har ätit noll saker, druckit två glas vatten tillsammans med två omgångar värktabletter. Givetvis har jag tränat under alla dessa vakentimmar, enbart magmuskler och ryggen fick sig en omgång den också. Japp, jag har redan tappat två kilo. Får inte detta min kropp bikini snygg så ger jag upp. Nu kommer min buss, trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Petra

Är du galen människa!!!!

Du som e pinnsmal ser väl snygg ut i bikini ändå utan att behöva sluta äta. Ge upp sånna fasoner genast annars ska jag tvångsmata dig....

2009-06-02 @ 18:32:26
URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback