Jag funderar

Jag är en sådan människa som gör förändringar, allt för ofta egentligen. Jag vill möblera om titt som tätt, jag färgar håret i alla möjliga färger och jag har haft en rad olika, udda frisyrer.

Nu funderar jag på om jag ska klippa mig igen, dock tillbaka till en frisyr jag trivdes rätt bra med, men jag trivs jävligt bra i långt hår också, då man kan göra flera frisyrer av en och man har inte riktigt samma urval med en kortklippt frisyr. Ytterligare ett minus är alla frisörbesök man måste genomgå för att behålla frisyren, men där är jag faktiskt jävligt bra på att klippa och fixa på egen hand. Sen å andra sidan vill jag ha långt vågigt hår när Linus syster, Paula gifter sig i augusti månad.



                                               

Kommentarer
Postat av: Anonym

klippklippklipppp älsklingen :)

2009-03-08 @ 23:22:46
Postat av: Mamma

Nu har jag lärt mig hur man ska kommentera ;) Ett förslag bara... Lägg in lite fler "olika frisyrer bilder" på dig, lite lättare att jämföra, tänker lite på dem som inte har känt dig så länge oxå. Fast jag tycker ju du passar i vad som, men den kortare är ju snygg. Kram från mor.

2009-03-09 @ 16:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback