Jag håller på att dö

Ja, tanken var nog inte långt borta imorse när Emelie sa "du är ju helt prickig på halsen".
Så sant som det var sagt, hon fick ta en bild som bevis, jag såg den och fick lite panik.
Det hade kliat väldigt mycket på hals och nacke igårkväll, men det var ingenting jag tänkte sådär himla mycket på, när jag satt på jobbet och funderade samtidigt som jag kliar mig i huvudet ber Emelie mig ta upp armen igen, och visst var där fler prickar på insidan av armen. Då fick jag lite panik på riktigt, sprang in på toan och slet av mig tröjan och får se prickar, prickar på hela överkroppen. Jag for runt som en vante inne på kontoret och skulle visa alla min förskräckliga upptäckt men ingen verkade bry sig. Själv trodde jag att jag var närmare döden och ringde snabbt till min mamma som sedan ber mig ringa sjukvårdsupplysningen.

Nässelutslag. Ja, det kliar rätt så mycket och ja, det är en överreaktion från min sida.
Dessutom blir jag kallad för Pricken.



Förövrigt håller Cornelia på att skissa upp min kommande tatuering som ska täcka mitt gamla S jag har vid höftbenet och vandra vidare upp längst sidan. Men innan dess vill jag ha min text längst ryggraden, det är min prio nummer 1.

Kommentarer
Postat av: Petra

Pricken...de hörde inte jag. Varför missade jag de? Miss Dot....haha

Klart de inte e nåt farligt med dina små prickar. Du får väl göra en allergitest å se om de e nåt du inte tål :)

2009-03-21 @ 11:48:46
URL: http://www.metrobliggen.se/MizzNyberg
Postat av: Petra

Blev fel blogg adress i förra meddelandet...

2009-03-21 @ 11:49:31
URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg
Postat av: Rune

Du är fin som du är. Fördärva inte din kropp med taueringar. Krya på dig och kram från Rune och mormor

2009-03-21 @ 12:11:52
Postat av: Emelie

Säg som det är, det kliade inte ett dugg förräns jag sa att dom va där och du blev döende på en minut!

2009-03-22 @ 09:19:08
URL: http://poshan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback