När ska hon försvinna

Nu får det vara nog, när ska damen åka ut?
Det är tråkigt, fult, tråkigt och tråkigt.
Ja, jag pratar om Elisabeth som fortfarande är med i Let's dance.

Jag har varit ensam hemma hela kvällen och tiden har gått sjukt sakta, nu funderar jag till och med på att gå in och lägga mig bara för att det ska bli lördag lite snabbare.

Påtal om lördag. Av någon anledning kvittar det om det är tisdag eller lördag för mig. Jag vaknar ändån varje dag i panik om klockan är mer än 06:00, då ska jag ju vara uppe för länge sedan och åka iväg till jobbet om bara 30 minuter, hur ska jag hinna det? Ibland går jag till och med upp och sätter mig och rökar innan jag kommer på att jag faktiskt är ledig.

På tisdag ska jag få min nya mobil som jag fick på köpet när ajg ingick i ett nytt abonnemang, på 3 givetvis!

Kommentarer
Postat av: DELANIE

Nice blog :) Many hugs Delanie!

2009-03-10 @ 12:13:29
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/
Postat av: Jossan

Varför är hon med?

2009-03-10 @ 16:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback