Det där med frossa

Nog för att jag fryser väldigt ofta, näst intill dagligen men när man har feber och kroppen mer krampar än skakar är det inte så himla kul, men helt plötsligt övergår det till att svettas halvt ihjäl, man öppnar fönster och sätter på fläkten, ja man till och med sätter sig framför frysen med öppen dörr för att känna på kylan, men när det sedan återgår till att man ska frysa igen, ja då har man bara förstört för sig själv. Jag borde köpa mig en fläkt med inbygd värme vid behov. Nu ska jag iallafall knapra ytterligare tabletter och krypa ner i sängen. Det återstår att se hur jag mår om 5½ timme då jag ska gå upp igen för att försöka återgå till arbetet. Hur dumt det än låter så längtar jag tillbaka.

Sverige vann i hockeyn iallafall.

Kommentarer
Postat av: Netti

Krya på dig min tös. Japp heja Sverige...

Kram mamma.

2009-05-08 @ 06:36:39
Postat av: Becka

Så du är inte heller på jobbet idag. Trist!

Jag är väl så gott som frisk men stannade hemma idag också eftersom jag blev sämre igårkväll och jag behöver verkligen va frisk i helgen.



See you on monday!

2009-05-08 @ 11:28:07
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: Mormor

Krya på dig. Så synd att du är sjuk. Det är absolut inget roligt. Kram mormor

2009-05-08 @ 16:39:27
Postat av: mats

kolla in bloggen!!!

2009-05-11 @ 21:41:39
URL: http://justrubbish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback