Har ni ingen åsikt?

Sjukt dåligt med kommentarerna igen, att ni inte ens sagt något om pungen i det förra inläget. Vad händer med er människor? Det kan omöjligt vara så att man ser detta dagligen.

Well, idag har varit en sjukt skön dag. Jag sov tills jag fick ont i huvudet, förmodligen pågrund av för mycket sömn. Därefter gick jag ut en runda och stannade till hemma hos Linus föräldrar, när jag kommer hem igen möts jag av kattskrället som skriker, jamar och ställer sig redo för parning. Stackar'n kan inte ha det lätt.

Detta är ett sådant inlägg man skriver bara för att man i mitt fall, inte kan sova och inte har något bättre för sig. Därför säger jag nu -Godnatt vänner!

Kommentarer
Postat av: Becka

Ja, vi kan tävla. Om det är så att du behöver pencillin så är du betydligt sjukare än jag. Min feber kommer och går, har ont i huvudet typ. Så jag kommer nog va på jobbet imorgon. Men det trodde jag iofs igår också och nu sitter jag här hemma i alla fall... :p

2009-05-07 @ 12:08:46
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback