Jag är sexig!

Jag har varit hemma alldeles för många dagar nu, men vad kan man göra som sjukling? Jag har haft på mig denna morgonrocken i 3 dagar, jag har låtit bli att kamma håret på lika många dagar och ja, i lika många dagar har jag tyckt synd om mig själv. Nu har jag iallafall fått penicillin och jag hoppas att det hjälper, helst snabbt. Jag vill jobba imorgon!

Min kära och okära sambo har lämnat mig helt ensam, han är på något "möte" i Örebro om jag inte missminner mig. Så nu har jag jätte tråkigt, jag har fått nog av dagsserierna på TV, jag är för öm i kroppen för att städa, jag är för okunnig för att njuta av en bok. Kanske ska jag spela lite Super Mario?




Jag vill dessutom skänka en tanke till mormor Bitte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback