Pigg & kry

Äntligen! Nu kan jag säga att jag är helt frisk, förutom att jag kan behöva ett varmt och skönt bad, men det får bli efter att min bror är klar där inne. Jag satt nyss och spelade lite poker och gick faktiskt 2 dollar plus. Jag har ju inte kommit så långt ännu, så jag spelar nere på minsta möjliga där blindsen är 0.01/0.02, så lite bra är det ju iallafall! Jag tycker att ni ska ladda ner pokerstars och spela lite själv, himla kul är det! Vill man inte spela om riktiga pengar finns där låtsas pengar at spela med, det gjorde jag ett bra tag.

Jag saknar! Det gör jag faktiskt. Jag saknar en gammal vän jag gjort allt mellan himmel och jord med, en gammal vän som har betytt och betyder en hel del fortfarande för mig. Det är jätte tråkigt att vi tappat så mycket som vi faktiskt har gjort, men så är det kanske? Jag vet inte. Jag vill inget hellre än att ha det som förr, men jag vet inte riktigt hur man ska bära sig åt? Det finns massor av nya människor i hennes liv numera, och vad är jag? Jag är en av hundra typ, en av hundra som hon dessutom ser ut att trivas bra med. Hur ska jag göra för att få tillbaka min allra bästa vän, utan att på något sett förstöra eller sno tid från hennes nya bekanta?

Jag saknar Linus också, även om det bara var typ 4 dagar sedan vi träffades. Men när man är sjuk går tiden så galet slött, så det känns som minst 10 dagar. 3 år har vi varit tillsammans, detta nyårsafton var det 3 år för att vara exakt. Det känns som många, många mer men samtidigt känns det som att vi nyss träffades. Han är det mest dyrbara jag har, han uppskattar mig så som ingen annan och jag skulle gett min högra hand för honom. Snart flyttar han hemifrån, jag skulle flyttat med om jag bara kunnat. Istället får jag halvbo där sålänge :)


                            
den gamla goda tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback