Bara för att jag väntar på min mat

1. När gick du upp idag?
- 06:15
2. Diamanter eller pärlor?
- Diamanter
3. Bästa låten just nu
- Glasvegas - daddy´s gone
4. Favorit-TV- program?
- Nytt fan av Gray's Anatomy
5. Vad åt du till frukost?
- Macka med mjukost
6. Vad är ditt andranamn?
- Marie
7. Din favoritmat?
- Köttfärslimpa, sås och potatis
8. Senaste smset i inkorgen
- "är utanför ditt jobb halv 5 idag. Fy fan va sjyst jag är som trotsar alla köer för din skull :)"
9. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
- Äger ingen 
10. Vilken bil kör du?
- Inget körkort
11 Favoritmacka?
- Rostad med den skrattande kon
12. Vilka mänskliga karaktärsdrag står du inte ut med?
- Självupptagna människor
13. Vilka är dina favoritkläder?
- Jeans
14. Om du fick åka vart du ville på semester?
- Thailand eller Grekland
15. Senast skickade smset
- "Msn. Nu."
16. Var vill du dra dig tillbaka?
- Hus på landet
17. Favorittid på dagen?
- 18:00
18. Var är du född?
- Helsingborgs BB
19. Vilken är din favoritsport att se på? 
- Ishockey och innebandy
20. Coca Cola eller Pepsi?
- Coca cola
21. Fotboll eller ishockey?
- Ishockey
22. Pedikyr eller manikyr?
- Manikyr
23. Vad ville du bli när du var liten?
- Polis och servitris
24. Bästa barndomsminnet?
- När jag tjatade till mig ett gameboy av farfar, jag var så sjukt lycklig
27. Varit i Afrika?
- Tunisien 
28. Nånsin rullat in någon i toapapper? 
- Nej
29. Varit med om en bilolycka?
- Nej
30. Favoritdag i veckan?
- Lördag
31. Äger du en cykel?
- Ja
32. Senaste personen du delade en middag med?
- Petra och Rebecka
33. Vad lyssnar du till just nu?
- Fifa 10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback