Magbesvär

Idag har jag varit hemma från jobbet. Det är något mysko med min mage, det krampar och gör svin ont imellanåt. Då äter jag något och då försvinner det ganska bra, dock återkommer det igen efter 1 timmes tid. Nu är jag trött på att äta en macka en gång i timmen, och jag är inte tillräckligt hungrig för att äta någon form utav mat. Nej, nu får jag nöja mig med choklad istället. Detta uppdrag fick Linus. Jag sa att jag inte kunde välja mellan 3 st olika och frågade om han inte kunde köpa allihopa. Han vägrade och sa hejdå. Jag stoppade honom och sa att han inte ens visste vilken smak jag skulle ha och då rabblar han upp de 3 jag just satt i mitt stilla sinne och valde mellan. Jag gillar att han känner mig så bra, nu hoppas jag på att han tycker om mig så pass mycket att han köper alla tre.


Kommentarer
Postat av: Bodil

Skulle gissa på magkatarr

2009-10-30 @ 09:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback