Mina drömmar

Ibland minns jag mina drömmar, men oftast minns jag ingenting alls. Det sägs ju att man alltid drömmer, men det har jag egentligen svårt för att tro. Men för ett par dagar sedan hade jag en dröm, jag vaknade anfådd, rädd och kallsvettig mitt i natten och det första jag gör att att vända mig om, rysta i Linus och ställa frågan: Linus, du har inte gjort slut med mig väl?

Jag hade nämligen drömt att vi bodde tillsammans, vi pratade inte med varandra eftersom vi förmodligen hade bråkat om något. Jag sitter i vårt storarum och spela nintendo medans han själv går omkring och plockar undan saker. Plötsligt ringer det på dörren och en del av hans vänner stiger in. Efter ytterligare en stund kommer fler folk och festen drar igång. Ja, Linus hade planerat fest medans jag satt i morgonrock och spelad nintendo. Vi pratade fortfarande inte med varandra, han såg inte ens på mig. Jag satt där i min fotölj och spanade in honom när han hälsade på såväl tjejer som killar då han plötsligt börjar ta på olika tösers rumpor då han kramar dom. Först då tar jag mina saker och packar min väska. Beger mig hem till min farmor och farfar som av någon anledning väntade på mig. Väl där gick jag snabbt in på Linus blogg och fick läsa "Sandra, du skulle inte ha filmat, därför fick du kortet"


Så var det med det.
Kan ha blivit för mycket fotboll på tv:n här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback