En fin klang, liksom

På jobbet idag satt två av mina kollegor och pratade.
Plötligt spelas Beyonce - Halo

Emelie: Alltså denna låten är fan bra fortfarande.
Simon: Ja, det är den faktiskt. Hon sjunger så fint, hon har en fin klang liksom.
Emelie: Lady Gaga, henne gillar jag faktiskt.
Simon: Ja, jag också.
Emelie: Hon har gjort en ny låt som heter Paparazzi, den är sjukt bra!
Simon: Alltså den är ju inte ny, den är bara nysläppt på singel.
Emelie: Vadå har du hennes skiva eller
Simon: Ja, den har jag haft länge. Så för mig är den låten gammal.



Nej, det är inte så manligt i mina ögon att gilla Beyonce och Lady Gaga.
Jag borde förbjuda radio på jobbet.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gagasong" rel="nofollow">http://en.wikipedia.org/wiki/Paparazzi_(LadyGagasong) kolla här så kan ni ju sitta å säga att den är gammal. Jävla Töntar båda två!

2009-09-17 @ 21:50:19
URL: http://poshan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback